Blondin eller brunett


Ja, det är ju det som är frågan. Blondin eller brunett?.... hm.

För två år sen färgade jag håret mörkt p.g.a. att mitt hår var så extremt slitet efter all blondering jag gjorde då. Nu har det vilat i två år och är friskt och fint. Fick för mig nu i veckan att bli blond igen (dock inte så där extremt blond, mellanblond.) så jag gjorde slingor och efter det haft i en blondering och resultatet är såhär. Inte heelt okej.. blond-orange-brun-röd- typ.. haha.
Det är i allafall en bra grund för att få en bra mellanblond färg, MEN, nu kommer problemet, Jag kan inte bestämma mig om jag vill bli blond igen eller om jag ska hålla mig till mörkt. När jag kommit såhär långt med färningen så käns det så onödigt (just med att jag lagt ut pengar och slitit ner håret en aning) att lägga i en mörk färg igen.. Men jag trivdes bra i båda så jag vet inte..

Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0