Oh shit, i'm sorry

Inte direkt något nytt som hänt sen senast jag skrev. Det gamla vanliga, inte något spännande direkt, bara massa möten, jobb och jobbsökanden samt träning.

Utlandssemestern för i år är iallafall bokad, awesome. Blir Spanien tillsammans med familjen plus en tjejkompis till mig och syrrans pojkvän. Skulle gärna dra till värmen redan nu, är trött på kyla och enorma kläder. Sen hoppas jag även på Swedenrock i år, tillsammans med vänner och min Jonathan!
Är redan en hel del bra band som ska dit. -om det inte blir ändringar-

Ska krypa ner under täcket med en kopp varm choklad, gjord på mjölk, kakao och en gnutta vaniljsocker.. Mumsigt :-* ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0