Min 20 års dag!

Den 27 feberuari, igår var ju min 20 års dag! Hade ganska så otur då migränen började redan i lördags och sedan blev det värre med värk i hela kroppen och nu magont. Attans.. Men hade en mysig födelsedag iallafall med släkten som besökte mig fastän jag mådde dåligt. Man behöver ju lite extra uppvaktning som sjukling ju, så då passade det ju bra ;)

Fick iallafall en massa fina pressenter!<3

Utav Tanne fick jag denna bok som jag önskat mig, även filmen som boken är skriven efter!
"I boken lär man sig att tillämpa The Secret på alla sätt i livet, vare sig det handlar om hälsa, relationer, lycka, yrkeslivet eller pengar, och dessutom i samspelet med andra i världen. Budskapet handlar om att återupptäcka den dolda, outnyttjade kraften i sitt inre och den vetskapen för med sig glädje på alla områden i ens liv. "
....... Lite om handlingen i boken.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0