Friday night..

Ännu en vecka som gått! Tiden går så otroligt fort, nästan lite scary faktiskt. Händer inte mycket skoj i mitt liv just nu, haha. Bara det gamla vanligt :)

Skönt med helg nu, en ledig helg! Dock har jag feber, men känner mig egentligen inte särskilt sjuk, lite seg bara. Men har man feber så har man, bara att hålla sig inne! Därför har jag laddat denna kväll med snask och bra serier + film tillsammans med min älskling <3

Vill visa min kära bestick sammling! Så jäkla fina. Dock har jag bara fått ihop små skedar och mat knivar. Hoppas på att hitta mat gafflar och även andra köksredskap i samma modell. :)

Ha en bra kväll så hörs vi snart igen!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0