well done Emelie


Är chokerad över mig själv hur jag orkade gå upp ur sägen 08:00 för att sticka iväg och träna! Men jag gjorde det, före frukost och allt. Förbränningen tar extra om du tränar innan frukosten. Men glöm inte bort att äta efter träningen! Annars lägger sig kroppen i svältläge och börjar förbränna det som inte finns, vilket leder till att när du väl äter så vill kroppen förvara den maten, alltså går du lätt upp i vikt då kroppen inte vill förbränna den mat du stoppar i dig.
Därför ska man äta regelbundet. Men jag kan ärligt säga att jag är jävligt dålig på det. Dock försöker jag förbättra mig, får hjälp på traven av både vänner och familj.

Nu har jag iallafall lagat mig en riktigt smaskig frukost/mat. Både smoothie - (innehåller hallon, blåbär, banan, yoghurt, mjölk), ägg och en smörgås men massa gott i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0