2011-09-22


Efter att ha vaknat 06:30 imorse har jag hunnit med detta:
  • Träffat Helena på psykiatrin.
  • Solat
  • Tagit hål i örat
  • Tränat ännu en gång
  • Tills att nu ligga på soffan och känna att mina ben fortfarande springer på det där jäkla bandet. Satan vad slut jag är i kroppen.
Det skojigaste jag gjort idag var nog när jag tog hål i örat helt utan att ens planerat det. När jag hade solat så gick jag förbi en ny öppnad affär. Den såg ganska så rolig ut, girlstuff - nagel, smink, hår- styling. Kikade lite i skyltfönstret då jag såg att det var extra pris på att göra hål i örat. Så jag gick in, fråga om någon kunde ta ett hål på mig, satt mig i stolen och plötsligt hade jag ännu ett hål i örat. Tänkte knappt på vad jag gjorde så var nästan lite chockad efteråt hahah.
Är helnöjd iallafall !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0