Emelies handgjorda smycken


Eftersom jag inte gör så mycket om dagarna så blir det inte mycket uppdaterande eftersom jag inte har något att skriva om. Vet ni något som ni vill att jag ska skriva mera om? I så fall, ge mig förslag!

Har fått ihop några smycken. Dock inte så många eftersom det hela tiden fattas grejer. Men några örhängen och hårsmycken är iprincip klara. Har skickat efter clips som jag använder mig av till att fästa hårsmyckena. Min syster har redan handlat ett av smyckena och hon är jätte nöjd och vill ha flera. :) Dom kommer att kunna säljas på Panduro- HobbyTorget i köping.

Kan även sälja via bloggen om det är någon som vill ha. Kommer att visa lite olika exemplar som finns att beställa just nu.
- Kommer att finnas flera olika exemplar i framtiden -


H å r   s m y c k e n .


Ö r h ä n g e n .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0