tassels left..


Fortsatte med min väst som börjar bli riktigt gullig nu! Det är mycket piller-göra kan jag ju lätt säga. Men det är roligt när resultatet blir som man tänkt sig!
Började med att fästa det lilla bandet som då kommer att bli kanterna på västen. Eftersom vi klippt i en virkning så måste man fästa band på detta vis för att inte mönstret ska repas upp.
Sedan med hjälp utav symaskin så sydde mamma dit det åt mig.
Så det som är kvar att göra är alla dessa tofsar. Har gjort några som jag redan satt på, men är inte klar på långa vägar. Man måste verkligen ha tålamod för detta! ;)





Vad tycker ni då? Börjar den inte bli fin? :)
Ganska så roligt när man gjort det själv också, ingen som har en just precis likadan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0