Happy,Happy Girl


Trots allt regn och rusk så är jag på topp humör! Fick nämligen en förfrågan av en kompis mamma, om jag vill tillverka mina smycken och sälja i hennes affär! :D Hon var tydligen riktigt imponerad av mitt hårsmycke som jag tillverka av halsbanden. Så otroligt roligt att höra måste jag säga!
Nu vet man ju inte om något blir sålt, men självklart tänker jag prova! Bara att få höra att det var så bra gjort att hon vill sälja mina smycken värmer starkt i hjärtat!
Att få göra något man tycker är kul och att folk även uppskattar det man gör, det kan ju inte bli bättre!

Så nu har jag beställt lite små pyssel så jag kan börja så fort som möjligt!
------------
Cathrine kom över till mig idag. Länge sen man träffade henne så vi hade ju en hel del att prata om. Vi bestämde oss också för att åka till BodaBorg någon dag här framöver. Skulle vara riktigt skoj!
Var upp till farmor en sväng idag också. Hon behövde hjälp med att byta förband på hennes hand som hon har gjort sig illa på. Självklart ställer man upp.
Efteråt fick jag lite mat också, biff och potatisgratäng. 100kr fick jag med, som tack för hjälpen ;) Tack farmor♥


Kommentarer
Postat av: malin

Du är ruskigt duktig på det du gör med smyckena! Allting blir så fint :)

2011-09-05 @ 19:50:20
URL: http://recoveryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0