2011-09-29


Fortsätter stenhårt med träning. Har tränat 2 gånger denna vecka än så länge, Gym är inplanerat på schemat imorgon också! Nu när man väl kommer igång så är det enklare att komma dit. Dock var det riktigt, riktigt jobbigt idag.
Man förbränner ju mycket bättre genom att träna innan frukost vilket jag gjorde idag, men jag orkar inte lika mycket och blir trött, seg väldigt fort. Man får helt enkelt försöka stå ut ;) "Ska man vara fin får man lida pin", som mamma brukar säga!
Till frukost sen blev det som vanligt min smoothie gjord på jordgubbar och blåbär, knäckebröd och ett ägg.

Just nu sitter jag bara och glor på tv och töntar mig i cam. Hittade min lilla smurf som jag fick i en happymeal för några veckor sen. Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0