2011-09-13


Fick en grymt rolig överaskning av mamma och pappa igår. En sista-minuten-bil-resa till Ullared. Trodde nämligen inte det skulle bli av i höst eftersom mamma, pappa och syster åkte till Turkiet. Men nu blev det så iallafall! Det är storm på västkusen nu, är faktiskt därför vi åker haha. Pappa den fågelnörden vill ju se när stormfåglarna dyker upp.
Håller på med maten nu, lax m potatismos. Efter det ska jag packa ihop lite grejer. 6 timmars bilresa har vi framför oss. Kommer hem imorgon kväll igen.

Hunnit med ett träningspass nydligen också. Blev ganska så hård träning eftersom det nu var ett tag sen jag kom iväg. Sist var väll i.... Onsdags..
Näj, nu får maten bli klar för jag är hungrig!
-------------
I Fredags drog jag och Cathrine till BodaBorg i karlskoga. Blev ett jävla pendlande med både tåg och buss. Men fysjutton vad roligt vi hade. Har fortfarande så sjukt ont i muskler och leder efter att ha hängt i rep, klättrat på väggar, krypit i tunnlar och klättrat i spingelnät m.m.
- Har ni inte varit på BodaBorg så rekommenderar jag det heeelt klart! Åk minst 3 pers så ni kan göra alla banor, verkligen så jävla skoj!


F å r   b l i   e n   b i l d   p å   S u s h i 'n   s o m   j a g   o c h   m a m m a   g j o r d e   i g å r !
M u m s . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0