2011-09-09 kl.19:48


Hann men ännu ett konditionspass idag! Pappa och jag gick och träna runt 15:30 taget. Så nu kan jag unna mig något gott ikväll ;).
När vi kom hem höll mamma på att laga i ordning thai mat. Kykling m wok och jordnötsås, snacka om mumsfilibabba!! Åt tillsammans med hela familjen innan jag åkte upp till Tanne.
Vi ska glo fotbollen som börjar 20:00. Det är ju sverige som spelar! Tycker inte att fotboll är det roligaste att titta på men när sverige spelar så.. ja då blir det lite roligare iallafall.

Blir galen på min halsbränna som aldrig ger sig. Förmodligen är det magkatarren som spökar igen. Får halsbränna så fort jag äter något och på kvällarna, det bränner så jag nästan blir tårögd. Man blir toookig vill jag lova!
Vet inte vad jag kan göra mer än att äta så regelbundet och bra som möjligt.. Eller dricka samarin al the time. Hmm.. Tips??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0