2011-09-06


Blev klar med min väst idag och hann även påbörja och göra klart ännu ett hårsmycke. Detta är dock till mig själv ;) Har inte fått hem alla grejer än så jag kan börja med mitt "jobb" ännu. Men väntar förväntansfullt på att fjädrarna ska komma som jag beställde igår så att jag kan börja.

Idag har jag ätit ute med Farmor och Sven (hennes man). Åt strömming, riktigt gott var det faktiskt! Efter det skulle jag till provtagningen och ta en massa blodprover igen till reumatologen nästa Torsdag. Så nu börjas alla dessa prover igen.. Suck. Ganska så jobbigt att alltid ta typ 5 stora provrör varje gång jag ska dit. Det gör ju ont :(

Och så nyligen var jag på Bågskytte tillsammans med mamma. Ännu en gång var det jätte roligt, lite kallt bara! Fick in några pilar ganska så bra! Ska visa bilder strax.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0