1 September.


Har små grejat lite med västen idag. Så nu har man iallafall kommit en bit på vägen, äntligen! Mamma visade mig hur man ska gå till väga utan att klippa upp alla masker. Pillergöra.. Men det är kul när det blir som man tänkt sig. Dock var det mamma som fick hålla i saxen idag. Minsta lilla fel-klipp så kan det ju bli förstört! Så jag var alldeles för nojjig. Får prova nästa vända helt enkelt.
Tiger ville också vara med och greja (fast på hans sett då), slita och leka i tyget. Inte lätt att jobba med en katt hoppandes överallt, haha!

Just för tillfället håller jag och mamma på med mat. Så ska gå och fortsätta med det.
Men innan det så måste jag ner en sväng i tvättstugan och sen senare efter maten så ska jag hinna med ett träningspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0