Låtar som får dig att minnas?


Har ni någon låt som får er att tänka tillbaka på någon speciellt tillfälle i livet?

Vad kan jag ha varit... 14-15 år kanske?.. Jag och en av minna bästa kompisar, Ämma, som tyvärr flyttade till kalsborg när vi skulle börja 8:an i grundskolan, var tillsammans på en liten semester, med hennes mor och hennes dåvarande man, till High Chaparrall. Fyfan vad roligt vi hade!

Minns hur vi gick i det "märkliga"-huset tillsammans, kolla på när alla western shower spelade med både teater och hästar. När jag var klädd i limegrön mjukisdress och ämma riktigt rosa.. Haha!! När vi smygdrack sprit på toaletten, Smög in på en krog men blev snabbt utslängda! Fick killar på 10 bast efter oss - Kommer väl ihåg en utav dom, Wiking, som alltid skulle låna ut sin tröja till mig, haha. Blev uppraggade av Norskar och vi fatta inte ett skit av vad de sa, haha! När vi badade och solade, åt snabbmat hela dagarna, sov i tält bredvid ett stall då en häst fick tokspel. Hur leriga och smuttsiga vi var! - vi halka i våra egna flippflopp, den ni haha! Smög omkring på nätterna,  bara var allmänt busiga!

Det är en semester jag sent kommer glömma, riktiga skit ungar var vi! Haha

Denna låt tävlade Camremmen med, "Våran" häst. Och jag ser hela showen framför mig när jag hör låten.
Sakanr dig Ämma♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh hade glömt en del av det där, saknar! <3 Men vi får ses snart igen! :)

2011-11-04 @ 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0