You can't fool your feelings!

Jag klarade inte uppkörningen igår.. Sa till mig själv att inte bryta ihop om jag inte skulle klara det, men jag blev helt knäckt ändå!
Många misslyckas första gången bara för att liksom, det vet jag, men ändå så blev jag jätte ledsen..
Blev bättre under kvällen då jag åkte in till Västerås med Cassandra och Emily för lite julshopping. Tänk att vännerna kan få en på så bra humör :)

Jag tar nya tag den 13 december, ny uppkörning. Och då ska jag vara dubbelt så fokuserad!
--------
Har precis återhämtat mig ifrån ett grymt träningspass. Styrke för hela kroppen och kondition i 1 timme & 10min. Tillslut kände jag illamående så då kändes det bäst att lägga ner för idag! Nya tag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0