Spring, Summer, Autumn, Winter ?


Vädret är så grått och tråkigt så jag blir fan deprimerad. Har ingen lust med någonting, men det är bara att bita ihop och göra allt som måstes.
Det blir lite dåligt uppdaterat eftersom jag sitter på bilskolan hela dagarna och är verkligen helt slut när jag kommer hem. Var länge sen som jag sov så mycket som jag gjort, lagt mig tidigt och vaknat sent + sovit under dagen.. Beror säkert också på vädret. Vilket inte är bra för mig då jag får ångest om jag inte gjort det jag skulle under dagen! Haha
Så en liten glimt av solsken skulle inte vara helt fel :)

Jag blir deprimerade på hösten, just för att det är så grått ute och små kyligt. Blir tröttare än vanligt p.g.a att det inte blir ljust fören runt 09:00-10:00 tiden. Vilket gör mig små deppig.
Det är tydligen vanligt bland alla. Har ni tänkt på hur ni känner er på höstkanten? Vilka är era favorit årstider?
Mina är, långt in på våren + sommaren! Mycket snö och plus grader, under en varm film är väll helt okej också ;). Men jag gillar inte hösten :(


Taggar inför imorgon kväll då det blir att träffa mina underbara vänner och göra oss i ordning för maskerad party. Ska försöka få några bilder. Det kommer bli läskigt roligt!



Handgjort smycke som nu går att buda genom www.Tradera.com .

  • Kedja
  • Söta klockor
  • Mysiga fjädrar


,,;;``´´;;,,
Have a wonderful evening,,;;``´´;;,,



-------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0