Premiär på Twilight breaking dawn.


Har ni varit och sett nya Twilight filmen, Breaking dawn part1?
Asså jag bara älskar alla Twilight filmer. Drömmer mig bort och finns inte alls i den verkliga världens när jag ser dom, vilket är väldigt skönt ibland!
Och vampyr filmer -och serier är nog bland det bästa jag vet, haha ;)

Var nämligen och såg den nya Twilight filmen igår kväll, 18:20 tillsammans med Tanne, Emily och Kaz. Den hade premiär i Tisdags natt.
Och som vanligt så fanns jag inte i världen under hela filmen, haha. Jag var nog mer med i filmen än titta på den. Hade iallafall riktigt trevligt.

Nu ska jag iväg till Actic och bränna lite flärre tillsammans med Emily. Vi var ner en vända igår också men hann inte med allt vi ville, så får bli ett extra pass idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0