En början på julshopping


Har tillbringat hela dagen på Marieberg i Örebro för att handla julklappar. Dock hittade jag bara en enda julklapp, haha. jag tycker det är så svårt med julklappar, (presenter överhuvutaget är svårt). Enklast vore ju om dom man ska handla till kunde berätta vad de önska sig, men icke. Men jag har god tid på mig än så länge.

Jag åkte med min syster och hennes pojkvän till Marieberg. Vi kom dit ca 13:00 och kom hem ca 19:30, snacka om att jag var slut i huvudet!
Men det var riktigt trevligt :)


Mysigt det är nu när all julbelysning börjar plockas upp i butikerna.



V i   t o g   e n   p a u s e   o c h   k ä k a d e   e n   m u m s i g   s a l l a d .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0