...bloody week...


Har mått så, ursäkta språket, inihelvete dåligt idag. The bloody week you know.. Har så ont att jag till och med fått små feber. Och inga tabletter hjälper..
Fick ställa in jobb p.g.a. detta.. Det är inte så jäkla roligt. Men vad ska man göra?.
Pappa bjöd mig på asiatisk mat för att få mig på lite bättre humör och det hjälpte lite grann. Tog kycklingspett med jordnöts sås, NomNom! Annars har jag bara legar i sängen och gosat med Gremling framför tv hela dagen. Blev inte heller något körkorts pluggande då jag inte klarade av att sitta upprätt så pass länge.

Nu är jag hemma hos Tanne. Har precis ätit lite vuxenvälling och nu ser jag på när Tanne spelar Skyrim. Ett nytt tv-spel som han fick hem på posten idag. Ett riktigt jäkla äventyrs spel och så enormt stort och utbrett. Man kan göra exakt ALLT! Sådana spel gillar jag, men jag ser mest på när Tanne spelar. Lika kul ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0