Mardrömmar


Jag är trött på att drömma mardrömmar. Inatt var det helt otoligt asså.. Vakande och satt seriöst och grät i en timme för jag inte kunde säga om det var en dröm eller ej. Menar då, självklart visste jag att det var en dröm men alltså känslan i kroppen satt kvar, knölen i hjärtat satt kvar och tommheten fanns kvar. Det är så otroligt obehagligt.
Vill inte ens komma in på vad det handla om, men det är inte första gången jag drömmer i något slag av detta. Det är liksom alltid samma innebörd.

Jag var tvungen att sätta mig och slå upp på internet vad just sådana drömmar har för betydelse. Och jag fick ett svar som både var skönt att läsa och veta, men ändå lite ledsamt för mig personligen.
Och det svaret är också förståerligt just till mig, hur jag mår lite då och då.

Dagen började också piss dåligt. Får kämpa mig igenom den idag och hoppas att det känns bättre senare!
Ska ta mig i kragen och plugga lite.


Kommentarer
Postat av: maygol

Taaaaack, fast det är ju baddräkter :P

2011-05-12 @ 15:50:40
URL: http://diaryofalways.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 09:46:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0