Leva ett pirat liv


Kom precis hem efter en grymt bra bio, pirates of the caribbean on stranger tides. De filmerna är så grymt bra och man kan verkligen drömma sig bort! Dock blir jag så depprimerad av att se dom haha. Vilket äventyr, tråkigt liv man lever haha.
Jag vill också spendera mitt liv med skatter, skepp och grym natur! Vem vill inte liksom? haha. Alltid vakna upp och veta att det är en ny dag och nya äventyr, aldrig veta vart man är påväg? Assåvafan! Man kan ju alltid drömma ;).
Det är synd att fantasin alltid är bättre än verkligheten haha.

Säger som jag sa när mamma och pappa fråga mig, vid liten ålder, vad jag ville bli som stor..
Mitt svar: " Jag vill bli pirat" :) haha

Nu ska jag och Tanne kolla på 3an, worlds end. Haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0