En tisdag


Det suger att inte ha en kamera med laddningsbara batteri. Måste köpa nya hela tiden, dom håller inte direkt länge.

Sorry för dålig uppdatering föresten men det är ganska mycket nu innan studenten. Är fan bara en vecka kvar nu! 10 juni tar vi studenten. Ganska så sjukt att jag aldrig mera kommer gå i skola.. Eller jo om jag börjar plugga vidare såklart. Men nu är liksom grundskola och den hela tryggheten med alla kompisar och allt i gymnasiet slut. Mygoood.. Dags att bli vuxen på riktigt.

Semestern till Rohdos tillsammans med Tanne och hans föräldrar är betalad nu också! Fan vad nice det ska bli. Bor på lyx hotel med all in, haha Niiicee. 6 veckor kvar, bara att räkna ner nu då. ;)
-----------
Var iväg en sväng igår med Tanne på en shopping runda. Jaa, ni hörde rätt!! Tanne?! Shoppa?! hahaha. Han hitta en hel del riktigt snygga kläder, skor, parfym.
Själv köpte jag mig dessa sköna byxor. Så grymt coola och riktigt nice att ha nu in på sommaren. ;)


Byxor: HM, 149kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0