Dålig uppdatering


Riktigt grymt dålig uppdatering nu vah. Dåligt av mig.
Men har faktiskt en ursäkt och det är att mitt internet inte har fungerat på några dagar.

Vad har jag gjort dom här dagarna då?`
*Hela förra veckan bestod nog mest utav plugg och träning! vad jag minns iaf.. minnet är kort haha
*Helgen blev det fest.
*Måndag blev OP programmet bjudna på föreläsning, mat och bowling. Men jag fick migrän och gick hem efter maten. (blev ingen bowling för mig alltså). Mot kvällningen blev det hårdträning igen.
*Tisdag(idag), Sovmorgon så gick upp till Actic idag igen! Konditionsträning. Sen till skolan i 2,5tim. Har tid sen hos frisör'n för att prata och bestämma lite angående balfrisyren! Bara 2 veckor kvar nu!
Resten av dagen kommer att bestå utav lite plugg..

Exakt 1 månad kvar till studenten idag! Fuckyeeaaaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0