Slitet och nitar ska det vara


Kom precis hem till tanne igen. Har umgåts hela dagen med mamma och vi lagade i ordning bakad potatis med någon röra till och efter rätten fick bli bär med smält vit choklad över! Sjukt gott blev det och jag kände att en dag med mamma behövdes!

Nu senare på eftermidagen innan Tanne kom så satt jag och lyssna på en cd med mia Törnblom, samtidigt som jag satt och pyslade. Jag älskar ju när det är mycket slitet och nitar, så då gjorde jag om mina jeans shorts till ett par riktigt snygga! Ska dock sätta nitar i baken med så dom är ju inte riktigt klara haha.


Kommentarer
Postat av: Maygol

Sv; du går in på "mitt konto" som finns högst upp på sidan åt höger -> sedan inställningar och där ska du kunna skriva in ditt nummer :)

2011-03-30 @ 21:17:01
URL: http://diaryofalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0