"Your dreams are a snapshot of your future"


Har precis fått i mig lite mat. Jag lagade i ordning tortellini gratäng till mig och Tanne idag och den blev riktigt god! Har inte gjort något speciellt idag. Gick hem ca 09:00 imorse och umgicks lite med mamma och pappa eftersom dom åker till Turkiet utan mig imorgon kväll.. :( Men jag valde i och för sig att inte följa med när dom fråga, ska till Gotland den 7 augusti tillsammans med dom iallafall. Sen var jag med dom vid båten i några timmar, tills tanne slutade jobbet.

Dags att ta sig i kragen och börja plugga körkort och gå ut med CV överallt där jag kan tänka mig arbeta. Har redan några ideér som känns skulle kunna vara jobb för mig. Vill dock plugga vidare senare, vet dock inte till vad. Tycker alla jobb har allt för stora krav, man kan vara sjukt duktig på vissa arbetsuppgifter även fast man inte gått den utbildningen som behövs.
Det känns trygt när mamma säger "Ha inte så bråttom, jag vet ännu inte vad jag vill bli när jag blir stor."


Kommentarer
Postat av: Frida

tack för trevligt sällskap vid båten :)

2011-07-26 @ 20:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0