Rhodos


Denna dag kommer att bestå utav packning och planering för sen i natt, morgonen till söndag runt 03 så bär det av till Rhodos tillsammans med Tanne och hans föräldrar. Oh så nice!
Kollar in packlistan nu och funderar över om det är något man glömt skriva ner. Detta har jag alltid sånna problem med, vad man ska packa ner och inte. Jag packar alltid ner för mycket så använder jag kanske hälften av grejerna men om jag inte packar ner det så kommer jag ångra det där nere och vilja använda det jag inte skulle använt i vanliga fall haha. Fan vad krånglig man ska vara. Äh några linnen extra gör inte så mycket..?

Nej nu ska jag försöka få liv i Tanne som ligger och snarkar här bredvid mig. Sötnos :)
Ha en bra vecka så ska jag ha detsamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0