Tisdag


Vilken bra start, eller.. Jo beror på hur man tänker. Hade bara första lektionen idag sen slutade jag skolan. Hade tänkt tagit en sovmorgon men gick till skolan iallafall, och så har vi bara en lektion där vi kollar på film och får sluta tidigare haha. Onödig dag enligt mig. Men var väll bra endå att jag fick dit och så jävla skönt att få gå hem den tiden som blev.

Är jag efterbliven eller? Håller på att bli tokig haha. Har ju som sakt köpt mig en liten mp3 som jag ska ha till träning. Vilket gör att jag gärna vill ha musik på den, självklart.. haha. Men finns det inga bra program längre? Måste man hålla på att ladda ner ett helt album för att ha en låt därifrån? Eller hålla på med massa länkar, att klitra in här och där? Asså sorry, men jag fattar nada. (har fått några tips)

Hjälp mig om ni har fler tips? :)

Min outfit på nyår, :) Älskar skinntightsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0