Tisdag kväll


Tanne kommer strax och hämtar mig. Ska hem till han och mysa då, har ju sovmorgon till 13:10 imorgon!
Har nyss ätit lite, och innan det tränat + duch. Blev en riktig hårdträning. Kanske lite för hårt.. blev yr och jätte skakig i kroppen. Pappa tror det var vätskebrist, så måste försöka dricka mera på träningspassen. Men jag tycker det är ganska svårt att dricka när jag tränar faktist.. Dricker hellre efter träningen. Men får försöka bli bättre på det! :)

Imorgon kör yogan igång igen! Nu är det en lite kurs jag och mamma ska gå på. Både yoga men även teori. Ska bli kul att lära sig så man kan göra några övningar hemma! (och även lära ut)
Jag säger bara det, är du stressad eller känner din utmattad på allt, så börja med yoga!
Dagen efter skiner jag i skolan har vänner sakt. Orkar göra såå mycket mer. Så det är verkligen susen! Promies :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0