Sjuuuk dag asså


Denna dag har varit den värsta på länge alltså..
Börjar med att berätta från början då.
Imorse vaknade jag utav att jag hade migrän, mensvärk och jätte ont i mina ben. (ledbesvären) Så jag tar tablett och lägger mig. Missar dock 2 lektioner, men för att tabletten för migrän ska värka måste man sova en stund. Iaf, när jag kommer till skolan skulle vi ha 2 lektioner och på sista skulle vi gå 13:10 för att hinna med tåg som gick 13:30. Vi glömde bort, och 13:20 kollade vi på klockan. Var bara att springa som galningar och som tur hann vi med tåget. I v-ås sen ska vi hitta rätt buss och hur lätt var det då? Vi står och väntar på bussen men det känns som vi står på fel sida. Sen längre bort ser jag våran buss som står och ska precis köra. Jag börjar springa som en tok och vi hinner som tur med den också hah. När vi väl kommer till lassaretet så får vi vänta en timma på att få komma in.

När vi ska åka hem så står det att tåget är försenat till 18:14 ist för 18:09 som den egentligen skulle komma. När vi kommer upp ca 12 över så har tågjäveln gått... hmm suck. Får kasta biljetten och vänta en timme extra. Lagom surt och jag var så inihelvete förbannad.

Nu är jag äntligen hemma. Ska lägga mig och kolla på shanghai knights.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0