ojsan-hoppsan


Hej guys!
Haha, ja ni vet ju hur jag är. Ibland uppdaterar jag hela tiden och ibland försvinner jag bara. Orkar helt enkelt inte sitta vid datorn timmar ur, timmar in. Har lite shopping som jag ska visa er. Så fort jag får tag i kamera"sadden". Sen lite bilder från nyår, outfit.

Åkte på vinter-äckel-sjukan efter nyår, jag och tanne. Eller det var flera på festen som blev sjuka. Vi har legat och spytt i 2-3 dagar, feber osv. Inte kunnat fått i oss ett skit. Mår fortfarande jätte dåligt. Är hos tanne och har varit här sen nyår eftersom jag blev sjuk (mamma och pappa ville inte ha hem mig) hahah. Men det gör inget, trivs hos min baby♥

Nu ska jag mysa lite framför tv och försöka få i mig en skorpa :)

*Bliden är tagen på julafton*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0