Lördag


Då var det lördag igen. Nu går det absolut för fort. Skolan börjar igen på tisdag och jag känner mig inte alls redo för det, tyvärr..
Vad har jag hunnit med idag då? Jo, Tog en promenad med mor och far och sa hej till våran nya båt för fösta gången. Då blir man "sjöman" i sommar då ;) haha. Sjukt härligt att ha båt. När Tanne slutade jobbet åkte jag med honom och Thimmy till västerås. Dom skulle kolla på ny tv. Själv hittade jag en mini-mp3 till träningen. Liten och väldigt praktisk eftersom man enkelt kan sätta fast den i byxor, tröja mm.."?". 35mm lång, 25mm bred, 2GB. Finns 4GB men då också ett högre pris. (Finns i svart)
Tänkte göra mig redo ordentligt nu, för nästa vecka ska vi köra igång på allvar!
Musiken gör en stor del i träningen

BTW!!.. Vet ni några bra hemsida/program"?" som man kan ladda ner musik?

Köpt på NetonNet, 199kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0