träna träna träna


Hårdträning igår + idag tillsammans med Emily. Nu jävlar ska här bli fit till sommaren haha.

Var hos läkaren igår, fick medicin för bindvävsinfektion? tror jag det va, och ska kolla om besvären försvinner. Gör dom den så kanske jag inte har en ledsjukdom, så håll tummarna.. Efter det så shoppade jag lite och hittade t-shirts.

Idag efter träningen drog jag och syrran till västerås och handla lite igen (shop beroende?). Båda hade kvar pressentkort sen i julas så :) Hittade lite smått iaf. Bilden på trosorna och ringarna är tagna från skit mobilen så dom är inte så skarpa.
Har så inihelvete ont i mina ben just nu så ska lägga mig. Natti guys! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0