Fyller 19 år idag!


Gårkvällen/natten var awesome! Blev party med några tjejer från klassen. Förkrök hos Ida och sen vidare ut på krogen. På krogen var alla så hemliga och sedan berättade de att de hade en överaskning till mig. Musiken stängs av efter att klockan blivit 00:00 och sen ropar DJn "En Emelie fyller år idag!" Och sedan satt på en låt som alla dansa till! Blev ganska förvånad faktiskt haha.
Blev kanske lite mycket alkohol dock. Mår inte så bra idag. Och jag ångrar det lika mycket varje gång. Haha att jag inte lär mig..

Idag blir jag 19 år! Kommer inte att fira mig idag p.g.a flytten. Det ser ut som ett hej-kom-och-hjälp-mig hemma så det är inte så kul att bjuda dit folk då. Vi kommer att iprincip fira mig hela veckan så jag behöver inte börja gråta över det haha.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0