2011-12-08


Har varit en förjävlig helg + vecka. Har ni någonsin känt att livsglädjen absolut bara flugit sin väg? Ungefär så har jag känt mig iallafall, och det är den absolut värsta känslan någonsin.. Det är först idag jag känner mig något gladare och känner orken till att göra saker igen.
Tog mig i kragen och gick iväg till gymmet idag. Konditionsträning idag och det var kämpigt, men behövdes. Efter det tog jag ett litet mellanmål medans jag gjorde några smycken. Har nämligen fått några beställningar.

Tänkte också att jag än en gång skulle sälja ett smycke genom www.tradera.com . Men givetvis meddelar jag er här på bloggen när det sker. Annars finns dom fortfarande att köpa på Panduro- Hobbytoget i köping.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0