who wouldn't want to have beautiful hair?


Puuh vad äckligt mätt jag är just nu. Mamma hade ju bakat min favorit tårta, haha satan! Jag som inte ska äta så myckt sånt skit ;(. Blir ändringar nu efter semestern! Då har pappa lovat att verkligen slita med mig, i kragen om det så behövs, till gymmet även om jag vägrar. haha.

Var en sväng till arboga för att släppa av felicia, + att pappa fick sällskap i bilen hem. Sprang in på Öb och hitta då detta. Hår-inpackningar sen någon annan slags inpackning. Dock står det på franska och tyska så förstår inte riktigt vad det står. Andvändas efter eller före tvättat hår?
Någon som kan översätta kanske? "Nach der haarwäsche ins handtuchtockene haar einmassieren & durchkämmen. Nicht ausspülen!"


Inpackning: 12kr st
Gliss kur: 39kr

Kommentarer
Postat av: En

Efter schamponering, massera in i hår och kamma igenom handtuchtockene. skölj inte

2012-02-02 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0