Saturday


Igår kväll träffade jag Emily. Vi lagade i ordning paj och hade lite gott till två filmer vi glodde på. Några glas pina colada som jag gjorde utav malibu och annanas juice fick också vara med till filmerna.
Dom var riktigt obehagliga båda två.

Har inte hört något än ifrån jobbet jag sökt. Ska nog gå dit igen på måndag av ren nyfikenhet och fråga hur det går och om chefen kollat på mitt CV. Vill verkligen ha det här jobbet! Har varit där tre gånger redan och pressenterat mig för de som arbetar där och även för chefen. Hoppas jag inte verkar för påträngande och desperat. Vill bara att de ska se hur gärna jag vill ha jobbet och hur bra jag skulle klara av det!
Håll tummarna för mig!

Kommer med en ny header snart. Ska bara komma på hur jag vill att den ska se ut. Har ni några tips kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0