One more week


Då ska man snart åka iväg en vecka igen då. Denna gång tillsammans med mina föräldrar. Båten går imorgon runt 08:00 tiden så det blir att kliva upp ur sängen riktigt tidigt imorgon. Men det är okej för jag ser fram emot att åka. Vi åker ju nämligen nu när det är medeltidsvecka i Visby på Gotland. Har alltid velat vara där när det är medeltidsveckan och inte tala om alla dessa underbara smycken som kommer att finnas.
Mamma, som sydde mycket förut och är duktig, har sytt oss en varsin medeltidsklänning. Hur fin som helst! Jag, mamma och min syster kommer att ha en varsin i samma stuk. Pappa blev utan eftersom han vägra sätta på sig en sådan slags kjol som män använde förr.. ;)
Jag kommer inte att ha något internet men jag ska försöka uppdatera något via telefonen iallafall

-Ingen som vet någon bra app till Iphon4 som man kan skriva enkla inlägg och använda bilder?
??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0