No party, just snuggle!


Kom precis till gugge efter att ha lagat mat tillsammans med Cassandra och Emily. Hur mysigt som helst och jätte gott blev det, lagade tacos så det kan ju inte bli annat än gott. ;)
Blir inge party för min del ikväll iallafall. Hade ju planer för det först men är inte ett dugg sugen. Ligger hellre framför någon bra film och äter lite naturgodis♥

Hann med träning som jag imorse hoppades på att jag skulle hinna och orka. Gick dit med pappa och det blev hård konditionsträning. Så jag är nöjd, 4 träningspass denna vecka blev det, awesome! Så nu kan jag vila lite, iallafall tills på Söndag, mohaha ;)



Sorry, no picture this time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0