lovely lovely


Fynda ett par riktigt fräna brillor för 15 kr på halsta möbeloutlet, hahaha! Gillar dom starkt.
Och inte snacka om priset? 15 kr, värt det!

Min dag har annars varit ganska så flängig, asså.. Har varit lite här och där.
Först åkte jag till Västerås tillsammans med Tanne och en kompis till han. Där vi då flängde runt på olika affärer, bilen gick nästan sönder också.. Tog en hamburgare på max innan vi åkte hem igen.
Då var det bara att sätta mig på cykeln och åka hem till lilla Tigen (katten) för att ge han ny mat och nytt vatten. Därefter tog jag cykeln till stan och tänkte köpa mig min älsklingsparfym som är slut. Den fanns inte på stan så fick fortsätta cykla till nästa ställe som var Biginn (ligger kanske 1,2 km från stan). Där fanns den inte heller. Så då cykla jag till Tanne igen och beställde parfymen på nätet, haha.

Priserna är bra på Lyko.se.
285kr för 30ml. Då är frakt och moms inräknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0