Full rulle nu på morgonen


Måste varva ner lite nu. Har varit full rulle fram och tillbaka på olika ställen hela morgonen. 08:45 hade jag tid på psykiatrin. Efter det fick jag slänga i mig frukost för 11:00 hade jag tid hos läkare på samma ställe. Efter det tog jag cykeln, cyklade en bit för att ännu en gång träffa chefen (där jag sökt jobb) ;). Har jag tur så finns det en plats för mig i Höst. (Håller tummarna så att de nästan är lila..)
Jag vill, Jag vill, Jag vill!!
Men sålänge så får jag söka annat..

Nu ska jag sätta mig framför tv och bara vara en stund. Blir nog ett träningspass sen också. Ska försöka få tag i Emily och höra om hon ska med.


En söt bild på mig och syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0