Chili NamNam, vilket kalas


Jäkligt trött idag med. Ska nog lägga mig ett tag nu på eftermiddagen. Har precis ätit Kycklingwok med cashewnötter tillsammans med mamma. Vi beställde från Chili NamNam, verkligen huur gott som helst! Vi delade på en låda, åt så vi storknade, ändå finns det mat till en till kvar. 55 kr mat till tre personer, inte illa.
  • Ett stort +, Billigt, trevlig personal, mycket mat och väldigt, väldigt gott!

Var också en snabb vända för att höra av ren nyfikenhet om de har tänkt lite mer (där jag sökt arbete). Hon jag pratade med hade inte hört något och chefen skulle komma på Torsdag igen, så knatar mig dit då igen!
Ska kämpa vidare, vill verkligen ha jobbet, och ska bevisa det med.



Klockan 15:00 ska jag iväg på ett träningspass tillsammans med Emily. Så för att orka.. Powernap, ohyes!

En snabb vända på stan har jag också hunnit med. Köpte små band så jag kan få ihop min väst. Har redan ett färdigvirkat överkast, så som jag vill att mönstret ska vara i min väst (som min moster har virkat). Nu måste jag bara få ihop det till en väst oxå. Kommer ju likna modellen på denna väst som är ifrån Hm.
Är helt galen i virkat och fjädrar, brons smycken.
Ja, jag önskar jag hade ett träd som man kunde så fram lite pengar på, ett penga träd helt enkelt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0