Bågskytte


Tänkte inte avslöja något förens jag kom hem, så....

Jag kom precis hem igen efter bågskytte, Och fyhelvete vad roligt det var! Jag provade ju på bågskytte när jag var på Gotland och jag har inte kunnat släppt det, hur jäkla roligt det var och känslan. Och som jag trodde så hade jag inte glömt det, för jag älskar det!
Gick riktigt bra för att vara första gången också, eller ja "första gången". Om man inte räknar med att jag sköt 6 pilar på Gotland.

En kille som är med i Klubben kunde komma redan på Torsdag (så behövde vi inte vänta till måndag), så att jag och mamma kunde få skjuta igen redan då, AWESOME!
Längtar redan nu, fast jag nyss kom hem haha :D


Bilder ifrån Gotland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0