2011-08-28


Hejhallå, detta blev ju lite sent uppdaterat men har haft fullt upp faktiskt..
Vi åkte ju till skrotnisse där jag fynda ett par knästrumpor för 20kr och 4 jätte fina skålar, 10kr st. När vi kom hem så gick vi över till farmor en sväng, fikade lite och hämtade lite grejer som vi skulle få.
Lagade i ordning mat till hela familjen, köttfärsås m vitkål -spagetti till syrran. Och så har jag hunnit med att städa rummet och ska strax plocka i alla mina "flytta hemifrån grejer" i en stor kista jag fått av mamma. Just nu står allt i en hög bakom en vikvägg undangömt. Inte så fint där bakom..

Fixade även till frillan lite när jag fick en paus. Gillar det verkligen.
Har varit sugen på att raka ena sidan men jag vågar inte! Så därför tycker jag att fläta tre inbakade flätor på detta sätt var en sjukt bra idee! Fick inperation av en bloggerska jag läser, http://wolfhound.blogg.se/
Hon gör även riktigt fina smycken utav fjädrar som jag lätt kommer att beställa sen!

Nej nu måste jag sätta igång med det sista, alltså lägga i alla grejer i kistan. Tanne komme strax med bussen efter att ha varit på en 24h kryssning. Har faktiskt saknat honom!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0