2011-08-21


Då har man försökt fått i sig lite mat då. Det blev en fjärdedels ungspizza, sen orkade jag inte mer, och några munnar drickyoghurt. Blev mätt iallafall så det är ju huvudsaken.

Btw, har jag berättat att min dator har krånglat? Att den inte har velat ladda när jag haft i strömkabeln?
-"inkopplad till strömkabeln men laddas inte", stod det hela tiden. Har sett att många haft samma problem när det gäller bärbara datorer.
Helt plötsligt starta laddningen igen, blåste bara lite på batteriet.
Men ett tips, Ladda endast datorn när det behövs. Har du full-laddat batteri så ha inte strömkabeln i medans du använder datorn.

Jag gör så nu och min dator har inte krånglat mera! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0