stress stress


Fyfan för att komma tillbaka till skolan. Skacka om att det är mycket just nu. Därför jag inte har varit här och uppdaterat något. Har varit så slut efter skolan så har inte orkat röra mig knappt. jag och minna bortförklaringar? haha

Idag blev jag hemma ifrån skolan iallafall.. Vaknade med världens magont, knallade upp och åkte hem ändå, duktig som jag är. Men det blev bara värre och värre. Så fick lov att vara hemma och vila upp mig. Nu borde jag egentligen göra ett stork kors i taket för jag har gjort uppgifter jag legat efter i nu när jag varit hemma! Alla små saker som skulle varit inne för ett tag sedan är klara och inskickade till lärarna! Jag har till och med läst lite i nationella text häftet så jag ska ha ett litet hum om vad som komma skall... Usch hatar stora prov.
Nu är jag värd en ansikts mask och kanske lite mat? Huvudvärk har jag fått utav allt arbete också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0