Må-bra-boken


Hur långt har jag kommit i må-bra-boken då?

jag gör så gott jag kan och försöker skriva i den varje dag som man ska göra. Det är 2 dagar som jag inte skrivit något p.g.a. att jag inte hade gjort något alls på hela de dagarna. Mådde lite kasst så jag hade verkligen inte gjort något alls än att legat och glott på film och tjockat haha. Inget var så speciellt bra de dagarna.. Oj så får man inte säga enligt "reglerna"..
Men självklart har jag fått ner några dagar och ifrån början så var det de bra sakerna jag skulle skriva om mig själv ena dagen som var svårast att komma på. Det kändes fel att skriva bra saker man gjort bara. Men nu går det bättre med de bra sakerna och tack-sakerna är nu svårare. Då man ska tacka sig själv för något under dagen.
Men lite framsteg har det blivit.
Vi fortsätter såhär ett tag till iallafall och ser hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0