Må-bra-boken


Nu har det gått ett tag sen jag skrev i bloggen överhuvutaget men tänkte iallafall börja med att berätta lite hur det har gått med min må-bra-bok.
Jag försöker skriva i den varje kväll. Vissa dagar är svårare än andra och ibland skriver jag samma saker men det är okej!
Nu när man har kommit en bit i boken så är det väldigt kul att bläddra igenom den. Du skriver ju minst 3 bra saker om dig varje dag, minst 3 saker du tackar för och till sist bara en hjälp-sak. När du kommit en bit så ser du plötsligt hur mycket bra och hur mycket du har att tacka dig för. Skit roligt faktiskt.

Så det går bra! Ibland är det som sakt svårare att skriva i den en dag än vissa andra, men så är det. Men du kan alltid komma på något som du själv tycker du gjort bra. Även fast det är svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0