En bra början iaf


Gick och gjorde nationella prov i skolan imorse. Svenska nationella..Det var svårt till en början tills jag hitta mitt ämne att skriva om! Det var att man skulle skriva om en konsert man varit på samtidigt som man skulle koppla till en text och diskutera. Skrev om min första stora konsert med Mötley Crue och uppsattsen blev sjuk bra och jag känner mig jätte nöjd!
Skönt att jag hitta ett roligt ämne att skriva om nu när allt är lite jobbigt. För det gjorde verkligen mig på bättre humör! + att studentmössan har kommit. Nu är det nära! 

När jag kommer hem så berättar mamma att imorgon klockan 10:00 ska jag vara i v-ås och träffa han Ola som jag träffa på mässan. Blev överlycklig. För helt seriöst, han är nog den ända jag tror på som kan hjälpa mig.

Dagen börjar riktigt bra! Hoppas det håller sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0