Slut på batteri


Jag tycker att det är ganska tråkigt när man skriver något inlägg utan att lägga upp bilder! Och min kamera har inga batterin kvar och jag har inte hunnit köpt nya så därför har jag inte haft någon så stor lust att blogga. Men kan ju berätta lite vad som har hänt denna vecka?
Jag har börjat praktiken nu! Helt okej. Trivs med alla som jobbar där, så det är nog därför det är okej! Annars vet ni ju att detta inte är det jag vill jobba med. Men eftersom man har lärare som tvingar ut en och sen hotar med att få ig annars, så vad ska man göra? Och skiter i skolverket gör dom oxå?? Hmmmm ;)? Aja!

Är ledig idag, Tordsag! Och imorgon och hela helgen oxå så det är skönt som fan!
Idag får vi pengar oxå, då blir det kanske lite shoping :D Men mycket blir det inte eftersom jag ska betala tillbaka ganska mycket pengar till tanne... Haha

Nu ska jag fortsätta äta min fil :) Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad ska du göra ikväll då? :)

2010-09-30 @ 11:16:02
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0